Uller Væringer
Cbox-navn: Uller
Alder: Enogtyve
Erhverv: Lidt af hvert
Lokation: Levagny
Nationalitet: Aglium
Civilstatus: Alene
Karakterark: Link
|
Post by Uller Væringer on Jul 22, 2021 21:44:56 GMT
Uller slog et sidste lige givet et spark og så han var ude men nu var den stærkeste tilbage og nu var han begyndt at blive en smule udmattet han vidste af han kunne ret nemt klare ham hvis han havde haft en lille pause før deres kamp men han var for tæt på sin pris så han ville ikke give op nu og hans modstander svinged et slag mod ham og han blokeret den og prøvede at slå ham men hans modstander også blokeret den så gik det på skift for et øjeblik til hans modstander prøvede at sparke ham men han greb den hev så hans modstander fald ned på jorden og Uller gav hans modstander et godt spark lige i hans ansigt og han blev ved med at gøre det til han var sikker på han var slået ud og han begyndte at gå over til Esther
|
|
Esther Skyggebarn
Cbox-navn: Raven
Alder: Syvogtyve
Tiltales: Frøken
Erhverv: Tyv
Nationalitet: Hasneaner
|
Post by Esther Skyggebarn on Jul 22, 2021 21:55:35 GMT
Skulle sandheden frem var Esther faktisk ved at være lidt nervøs for om Uller kunne klare det. derfor sad hun også diskret og vred sine hænder og endte med at heppe på ham. Det så voldsomt ud og han fik nogle grimme slag, men heldigvis så det i sidste ende ud til at han endte ud som sejrherren. Det fik Esther til at juble, afdæmpet selvfølgelig men dog tage del i glæden. Da han så lidt efter kommer over imod hende, så hun bekymret på ham. "Hvordan har du det? kan jeg gøre noget for dig?"
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 22, 2021 22:40:15 GMT
Han smilede til hende og sagde ”jeg overlever ikke noget en healer ikke kan klare eller måske en masse kys på dem vil måske hjælpe dem” og han satte sig ned på en stol og en mindre sæk fuld med penge og en billig flaske vin blev sat på bordet han ville gerne finde et mere privat sted så de kunne have sjov sammen men han havde brug af sidde lidt ned og få noget at drikke og sagde ”vil du helle lidt op til os begge”
|
|
Esther Skyggebarn
|
Post by Esther Skyggebarn on Jul 22, 2021 22:49:28 GMT
Kys? Hun skævede lidt til ham. Var det nu en god ide? Men omvendt så havde hun vel lovet ham det. den næste time skulle hun gøre hvad han sagde og bad om. Det havde været aftalen og det kunne hun sagtens unde ham, efter hvad han havde været igennem. Hælde op kunne hun sagtens, og greb dermed også ud efter flasken og skænkede op til dem begge. "Så er det en time fra nu af? eller hvordan skal vi holde styr på aftalen?" spurgte hun med et lille smil. Så længe de kunne bruge tiden på bare at drikke vin, så var hun godt tilfreds egentlig.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 22, 2021 23:37:34 GMT
”ja det er sådan jeg har forstået det så om en time kan jeg ikke sige hvad du skal gøre” sagde han smilende til hende og det var en mindre kamp for at løfte sin arm for at få noget at drikke lidt af sin vin han var begyndt at tvivle på han kunne rigtig gøre noget med Esther hvor han skulle bruge sine arme så det var ikke meget han kunne så kunne være sjovt med hende
|
|
Esther Skyggebarn
|
Post by Esther Skyggebarn on Jul 22, 2021 23:45:17 GMT
En time frem fra nu. Det var da til at overkomme, og hvis nu det gik hen og blev hyggeligt, så kunne hun jo altid blive længere. Var hun heldig kunne hun måske overnatte hos ham og dermed have tag over hovedet gennem hele natten, det var faktisk en pointe der var værd at overveje! Har du et værelse eller noget et sted? Jeg tænker mere sådan.. så vi kunne være lidt private, eller vil du tilbringe hele timen her ved bordet?" hun anede jo faktisk intet om hvad han havde i tankerne, men hvis bare hun kom med op på værelset, så var hun helt sikker på, at hun havde et sted at sove til den følgende dag! Det kunne hun virkelig godt bruge. Hun kunne se på ham han havde ondt og så derfor bekymret på ham. "Skal jeg finde en helbreder inden vi går?"
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 23, 2021 0:21:20 GMT
”Jeg har et rum på den fede kat ikke så langt væk men har lige tæsket 5 så har brug lille pause så jeg kan bære pengene tilbage men jeg tror jeg kan klare uden en helbreder det burde være gået over i morgen tror jeg” sagde han hans ego ville ikke klare det lade en anden person bære hans penge tilbage til sit eget rum han var ikke sikker på at han faktisk havde brug for en helbreder for hans skader men han ville være sikker hvis de gjorde stadig lige så ondt i morgen at han skulle bruge en helbreder
|
|
Esther Skyggebarn
|
Post by Esther Skyggebarn on Jul 24, 2021 12:14:02 GMT
Den fede kat? Hun hævede et muntert øjenbryn ved navnet. Det lød som et herligt sted at være. Hun kunne dog godt acceptere at han lige skulle sidde lidt først. "Du siger bare til. Det er trods alt dig der bestemmer hvad den næste time skal bruges på. Vi kan fint drikke udher, så er der vel omtrent en halv time tilbage efterfølgende." regnede hun lidt rundt i hovedet. Det lød fik at de ikke skulle bruge tid på en helbreder, skøn hun nok egentlig gerne så at han blev tilset.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 24, 2021 13:31:49 GMT
Han nikkede det passede meget godt med hans udregning så han sagde ”ja det virker meget færre men du kan jo lige så godt sidde på mit skød og fortælle mig lidt om hvad du har brugt de sidste år på siden sidst vi mødtes” det var det eneste han rigtig kunne komme på hun kunne gøre når de var ikke var i så privat sted så de kunne lige så godt tale lidt om hvad der havde sket i de sidste 5 år
|
|
Esther Skyggebarn
|
Post by Esther Skyggebarn on Jul 24, 2021 13:38:43 GMT
Det var meget tilfredstillende for Esther at de da om ikke andet havde samme opfattelse af, hvornår den omtalte time var til ende. Hans næste ord kom dog alligevel noget bag på hende og hun var lige ved at spytte sin vin ud, som hun netop havde drukket af glasset. "Dit skød?! Det kan du simpelthen ikke mene!" Hun havde ikke siddet på skødet af nogen siden hun var 5 og havde slået sit knæ og moderen havde skullet tilse det. Sætte sig på hans skød, hvad tog han hende for?? Hun blev siddende i håbet om at slippe, men vidste også at hans ord var lov den næste times tid, så hvis han virkelig ville det, så var der ingen vej uden om.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 24, 2021 13:59:47 GMT
Han var en smule overrasket af hendes reaktion han havde bestemt ikke forventet hun ville have den reaktion det var jo ikke så slemt ting han kunne sige til hende hun skulle gøre han kunne ret nemt finde på noget som hun kunne gøre så at sidde på hans skød så han sagde ”eller rykke tættere på der er ingen grund til hele kro høre hvad vi taler om” det sårede ham lidt at hun havde den reaktion på det han havde sagt hun skulle gøre efter alt de havde en aftale
|
|
Esther Skyggebarn
|
Post by Esther Skyggebarn on Jul 24, 2021 18:41:36 GMT
Det var ikke nemt at overse at Uller nok var blevet lidt skuffet af hendes afvisning, og efter deres aftale, så var det måske heller ikke helt i orden. Hun himlede derfor let med øjnene og rejste sig, for at gå over til ham. "Godt så, men kun fordi det er dig der bestemmer den næste time" Med de ord dumpede hun ned på hans skød, uden selvfølgelig at mase ham. Faktisk var hun utrolig let, som hun sad der på ham. "Og så vil du høre hvad jeg har lavet siden vi sidst så hinanden? Tja Jeg har spillet kort, tillusket mig nogle smukker... og straffe... jeg har lettet andres lommer. For det meste har jeg levet livet" Hun sluttede af med at sende ham et tilfreds smil.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 24, 2021 19:16:20 GMT
Han nikkede forstående han havde ikke forventet andet fra hende hvis det var en ting hun normalt gjorde ville han ikke spørge hende plus når var så tæt på ham var det også lidt nemmere at se hvor god hendes krop var hvad han naturligvis gjorde og han var en smule overrasket hvor tung hun han havde forventet der var lidt mere vægt på men han sagde ”du har ikke rigtig forandret dig Esther” det var ret tydeligt at han ikke mente det som noget dårligt ved det
|
|
Esther Skyggebarn
|
Post by Esther Skyggebarn on Jul 24, 2021 19:33:46 GMT
Hun smilede til ham fra hans skød og tog ordene som en kompliment "Nej beklager komtesse er jeg sgu ikke blevet endnu. Der er kosmetiske forandringer på min ryg men ellers er jeg den samme." Hun trak på skuldrene og rakte ud efter sin vin, som hun roligt drak af, stillede fra sig og slikkede så overskydende vin af læberne med tungen. "Og Du er stadig den samme knægt?" Spurgte hun lidt drillende og smilede skævt til ham i håbet om at kunne provokere lidt.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 24, 2021 20:03:20 GMT
Han grinede kort at hendes ord og sagde ”hvis ikke har lagt mærke til det er jeg blevet end del højere end dig og bedre til at kæmpe men hvis du vil gerne hvor meget jeg er blevet en mand kan vi bare finde et mere stille sted så vil jeg med glæde vise dig hvor meget jeg er blevet en mand” han håbede lidt hun ville sige ja til det han vidste godt hvad han sagde skulle hun gøre i den næste times tid men han ville ikke sige hun skulle gøre han havde for meget respekt for hende at gøre det plus det ville gøre det mindre sjovt at gøre det på den måde
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
et gammelt flamme og gode penge
Post by Uller Væringer on Jul 22, 2021 21:44:56 GMT