Joufre af Treillery
Cbox-navn: EmEm
Alder: Femogfyrre
Tiltales: Deres Excellence
Erhverv: Lensgreve
Lokation: Levagny
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Gift
Med: Cosette af Treillery
Karakterark: LINK
|
Post by Joufre af Treillery on Dec 3, 2021 19:41:35 GMT
Udfordrende hævedes Cosettes bryn, og han anede et underspillet skælmsk smil forme sig på de rosa læber, omend det meste af smilet var gemt bag vinpokalens metalliske dekorative kanter. Hans fingre hvilede stadig mod hendes ryg, og nærheden var stadig tilstede, da hun sænkede sin pokal, stiltiende. Så flød et svar dog, som fik ham til at løfte brynene i en mild forundring. Troede hun ikke, at han allerede ville være velovervejet? Var det ikke velovervejet i sig selv at spadsere med hende ene og alene? Han åndede langsomt ud. "De må vide, at jeg vil være velovervejet uanset mine lyster," indskød han roligt. "Men naturligvis... De har da givet flere ting at tage med i overvejelserne i dag." Således indrømmede han, at hun havde påvirket ham. Men hvordan afslørede ordene intet om.
|
|
Cosette af Treillery
Cbox-navn: Nala
Alder: Tredive
Med: Joufre af Treillery
Karakterark: Link
|
Post by Cosette af Treillery on Dec 3, 2021 21:05:00 GMT
Cosette nikkede. Hun lænede sig lidt tilbage, som resten af pokalen blev tømt og hun åndede sagte ud, som hun så atter rettede lidt på sit hovedlin. Trods alt, skulle hun nødigt se uanstændig ud, når de forlod beværtningen igen. Folk skulle nødigt begynde at sladre.
”I så fald vil jeg takke for god vin…Og godt selskab..” Smilede Nådigfruen, som hun rankede sig lidt og derpå også trak sig lidt fra hans berøring. ”Det begynder vist at være på tide at vi bevæger os tilbage…Min svoger vil undre sig.” Bad hun, som hun trak sit sjal lidt op om sig igen, som det var faldet lidt ned og ligge på det polstrede møbel. Hun gjorde derefter mine til at rejse sig.
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
De mange facetter
Cbox-navn: EmEm
Alder: Femogfyrre
Erhverv: Lensgreve
Med: Cosette af Treillery
Karakterark: LINK