Helene af Suilleaux
Cbox-navn: Mithras
Alder: Nitten
Tiltales: Deres Excellence
Erhverv: Lensgrevinde
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Gift
Med: Lancelin af Suilleaux
Karakterark: Link
|
Post by Helene af Suilleaux on Mar 14, 2021 23:29:27 GMT
Helene blinkede over ordren og smilede så svagt, rørt. Hun klemte om Miris hænder. "Det lover jeg dig," mumlede hun. "Jeg får tværtimod sønner, så magten bliver I vores side. Så der altid vil være nogen til at tage sig af dig og Gisella af Suilleaux." Hun tog en dyb indånding. "Miri. Jeg har altid følt vi var familie i forvejen."
|
|
Mirielis af Lemaux
Cbox-navn: Amarantha
Tiltales: Nådigfrue
Lokation: Levagny
Med: Cyran af Lemaux
|
Post by Mirielis af Lemaux on Mar 23, 2021 19:58:27 GMT
Mirielis nikkede langsomt og forsøgte at blinke sine tårerne væk for ikke at få alt for røde og ophævede kinder. Hun trak vejret dybt ind og klemte Helenes hånd.
"Det vil måske også lette lidt på min far; det er jo det eneste han ønsker sig" Hun regnede ikke med at Lancelin ville ændre karakter, men hun endte nok med at leve i troen alligevel og måske veninden alligevel kunne charmere sig nok ind at han blev en anden?
"Jeg ville aldrig kunne undvære dig"
|
|
Helene af Suilleaux
|
Post by Helene af Suilleaux on Mar 27, 2021 7:45:00 GMT
Helene var uendelig lettet og strøg Miri over fingrene, imens hun tænkte at det ville kræve meget at sørge for at hun både bevarede venskabet og overgav sig til Lancelin af Suilleaux. Hun var dog villig til at strække sig utrolig langt for det. Et svagt, rørt smil strejfede hendes læber. "Lad os ikke miste hinanden," svarede hun mildt. "Sammen er vi stærkest." Hun nikkede langsomt for effekt. "Og jeg vil opfylde hans ønske, lover jeg dig. Jeg vil få sønner."
|
|
Mirielis af Lemaux
|
Post by Mirielis af Lemaux on Apr 11, 2021 16:28:36 GMT
Mirielis nikkede. Selvom det var svært ikke at være vred på veninden følte hun stadig at det hele var noget rod. Men som Helene havde sagt for ganske kort tid siden kunne det vise sig at være en god ting. "Måske jeg ligefrem vil nyde at være hjemme nu" svarede hun i et sitrende smil i et forsøg på at lade stemningen glide over i noget lidt mere lyst.
Rygterne kunne man ikke undgå, og jo ældre Mirielis var blevet, jo mere opmærksom var hun blevet over mistænkelighederne over hendes fars to første koner, hvor den ene var hendes mor. Den samme skæbne måtte ikke falde over veninden; selv heller ikke hvis hun kun fik piger.
|
|
Helene af Suilleaux
|
Post by Helene af Suilleaux on Apr 11, 2021 18:36:34 GMT
Mirielis var selvfølgelig stadig såret og ville nok være det i noget tid. Det kunne Helene sagtens forstå. Hun ville give hende tid, lade hende være vred, hvis hun måtte. Og så måtte de begge to ranke sig og fortsætte med deres pligter, som de værdige adelsfrøkener de var. Helene tog en dyb indånding.
"Det håber jeg du vil, min kæreste," svarede hun ømt. "Jeg vil gøre mit bedste for at det her betyder at vi bliver tættere. Ikke det modsatte."
|
|
Mirielis af Lemaux
|
Post by Mirielis af Lemaux on Apr 12, 2021 15:07:38 GMT
Det ville tage tid, og lige nu syntes Mirielis ikke hun havde andet end tid. Men det hele lettede en anelse for hende at det for nu virkede til at de kunne tale fornuftigt sammen. Desuden var det ikke Helene som Mirielis skulle være vred på. Det var hendes far.
"Lad os skåle på det" kom det beslutsomt fra den unge pige før hun fyldte begge deres glas op med vin.
|
|
Helene af Suilleaux
|
Post by Helene af Suilleaux on Apr 16, 2021 15:59:11 GMT
Helene smilede og tog imod glasset fra veninden. Hun løftede det lidt. "Santé," skålede hun på venindens helbred.
"Fortæl mig. Når vi rejser til Suilleaux på et tidspunkt, ønsker du da mest at komme med eller blive her?"
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Som søstre indtil...
Post by Helene af Suilleaux on Mar 14, 2021 23:29:27 GMT