|
Post by Deleted on Feb 4, 2021 11:40:53 GMT
Til Uller Væringer Dagene på havnen gik altid spændende for sig. Kalinda havde haft glæde med selv at læse sine kort i morges, og det så ud til at blive en god dag. Det var det nu som oftest, men ikke destro mindre var kortene blevet langt. Nu sad hun ved et rundt bord på hatten og balndede sine kort, for så i afslapning at læse forskellige småting. Det var altid hyggeligt. Sjovest var det nok at bilde nogen ind at himlen ville falde ned, hvis ikke de gjorde noget specielt. Det havde hun ingen samvittighedskvaler med. Hun havde netop trukket hjulet fra sit dæk, da en ung mand trådte inden for. Hun så op på ham og smilede. "Velkommen til hr. Kan jeg gøre noget for Dem?"
|
|
Uller Væringer
Cbox-navn: Uller
Alder: Enogtyve
Erhverv: Lidt af hvert
Lokation: Levagny
Nationalitet: Aglium
Civilstatus: Alene
Karakterark: Link
|
Post by Uller Væringer on Feb 4, 2021 12:21:02 GMT
Uller havde haft et par hårde dage fra et job på teatret som sikkerhed så han havde stået stille i flere timer ad gangen og det værste var at han skulle have en brystplade lavet af bronze og andre gamle ting som folk troede Aglium stadig brugte i krig men heldigvis var det over og nu ville han bare have noget sjov og han havde hørt af et sted på havnen ved navn Den Tørstige Hat var et sjovt sted så da han gik ind blev var der en smuk kvinde som hilste ham så han gik over til det bord hun sad ved og satte sig over for hende og sagde med sin svag accent ”Væringer Uller Væringer og jeg har hørt man kunne have en del sjov her måske kunne du hjælpe mig med det” og han smilede venligt til hende
|
|
|
Post by Deleted on Feb 4, 2021 13:02:07 GMT
Hun fulgte fyren med blikket, som han kom hen og tog plads overfor hende, hvorpå hun smilede dristigt til ham, og fugtede sine læber med tungen. "Og De har så fundet vej til Hatten." Lød hende søde sydlige stemme. hun lod kort være kort og placerede dem på bordet imellem dem, før et hypnotiserende blik så dybt ind i hans. "Hvilke lyster søger De? Vi har den glædelige slags med alkohol og damer, eller jeg tilbyde dig mer privat slags og vise dig mit værelse? hm?" hun havde lidt svært ved helt at gennemskue hans type, men mon ikke det snart kom?
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 4, 2021 13:21:13 GMT
Han kiggede lidt mere omhyggelig på den sydlige kvinde for at få en ide at hvad hun måske kunne og sagde for at han kunne tænke lidt længere ”ja jeg har hørt om gode ting om denne sted især om de smukke kvinder og det er rart at se det var rigtig frøken” hun var bestemt mere eksotisk end han havde forventet at finde her og han havde ingen ide for hvad for et spil de mærkelige spille kort var til så han så hende direkte tilbage i hendes hypnotiserende øjne og sagde ”måske lidt af begge alkohol på deres værelse lyder rart”
|
|
|
Post by Deleted on Feb 4, 2021 13:28:29 GMT
Hun smilede veltilfreds, som han kom med sin beslutning. "Hvis du finde alkohol, så vi er klar." hun greb bunken af kort og kom dem i lommen, før hun så trak lidt i kjolen, så da sad pænere og viste hendes barm mere tydeligt. Hvis han gerne ville have alene tid så skulle han gerne få hele pakken. Hun så efter ham og stillede sig hen til trappen, så hun kunne vente på at han var klar til at gå med til hendes værelse. Imens han fandt noget alkohol, sørgede hun dog for lige at få øjenkontakt med Damien Sølvtunge, for at fortælle ham, at hun tog en kunde med på værelset. Det var altid godt nok lige at have folk til at vide, når man var alene med en fremmed.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 4, 2021 14:29:00 GMT
Han nikkede forstående og sagde ”udmærket” og rejste sig op og kiggede ret åbenlyst på hendes barm hun var godt udstyret og han så virkelig frem deres tid sammen på hendes værelse og gik over til baren og købte en flaske vin ikke noget særligt godt bare for at smage på men det vel god nok til at blive fuld af han havde også valgt den så de kunne dele den han var ikke sikker på hvordan den slags fungerede i det her land og gik over til hende ved trappen og med hans frie hånd tog han kort på hendes bagdel for at få en ide hvor god den var efterfølgende lagde han sin arm om hendes liv og sagde en smule spændt ”håber de har glas oppe på deres værelse frøken” han var klar til at følge efter hende til hendes værelse
|
|
|
Post by Deleted on Feb 4, 2021 14:49:46 GMT
Hun så efter ham og blev tilfreds, da hun kom tilbage til hende med en flaske vin. Den kunne de snildt dele, hvis ikke han da ville have den for sig selv. Som han nåede hende, mærkede hun et lille nap bagi, hvilket fik hende at smilende flirtende til ham. "nååh kan De lide hvad De mærker?" Lød det flirtende, før hun så med vuggende hofter satte i retning af hendes værelse. Som de nåede døren åbnede hun den for ham, og lod ham gå først ind. I værelset var en seng til en et lille natbord, et klædeskab bag døren og et gammelt toiletbord med en enkelt stol. "Tag endelig plads, så finder jeg glas." Hun rodede i skabet og fandt snart to glas, som hun hurtigt tjekkede for snavs før det blev sat på bordet, så han kunne hælde op.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 4, 2021 15:06:56 GMT
”Ja det kan jeg kan næsten ikke give slip” svaret han flirtende tilbage hans øjne holdte godt øje med hendes hofter han var virkelig glad for hans valg hun havde en fantastisk krop efter sin mening og ville nok have løftet hende op til den nærmeste væg og bare begyndte hvis det ikke var fordi han vidste af han nok blive smidt ud hvis han gjorde det og gik ind rummet og satte sig på stolen som han var lidt bange for vilde falde under ham med hans ekstra højt og vægt i forhold til de fleste andre folk og han sagde en smule nysgerrige imens hun kiggede efter glas ”hvad er deres navn hvis jeg må vide det” han følte det ville være mærkeligt at kalde hende frøken eftersom skulle have sjovt sammen og da hun fundet to glas og sat dem på bordet begyndte han at hælde op i dem begge og med den anden hånd gjorde tegn til at sidde på sit ene ben
|
|
|
Post by Deleted on Feb 4, 2021 15:48:48 GMT
"svært ved at vente?" havde hun grinet i gange, og nu hvor de var på hendes værelse, kunne de slå sig løs som de ønskede, så længe han blot betalte for det efterfølgende. Det var dog ikke altid hun oplyste om betaling på forhånd, det kunne godt give et lidt skævt billede i den efterfølgende act. På værelset smilede hun til ham og nejede kort som hun præsenterede sig. "Kalinda. Hvis du vil kan de kalde mig Kalli." hun vimsede over og satte sig på hans knæ som der blev indbudt til, og lod overkroppen falde blidt ind imod ham, så de kunne være tætte. Den ene hånd fandt om i hans nakke, hvor fingrene begyndte at lege med hans nakkehår.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 4, 2021 16:06:23 GMT
Han tog det ene glas og løftede det op til en skål og lagde en arm om hende så de var mere tætte på hinanden og sagde ”Kalinda et smuk navn til en smuk kvinde er der du er særligt god til” og tog en tår af sin vin han gad ikke rigtig at tale om betaling lige nu han ville bare slappe lidt af med en smuk kvinde og han var ret sikker på med den betaling han fik fra sit sidste job kunne han være der i en uge så han begyndte at kærtegne hendes bagdel han ønskede lidt af hun ikke havde kjolen på så han kunne rigtig mærke den men han ville gerne vide hvad hun var god til eller i det mindste selv kunne lide han havde lært for længe siden det var sjovere hvis begge sider kunne lide det
|
|
|
Post by Deleted on Feb 4, 2021 16:22:39 GMT
Kalinda hævede sit las og tog en lille tår af det, før hun så satte det fra sig og lod ham tage på sig, alt det han ville. Den del var trods alt for det meste gratis. Derpå lænede hun sig ind, så hun kunne hviske ham i øret, og dermed blev muligheden for at tage hende bagpå også større. "Jeg er god til det meste. Det kommer an på hvad du er ude efter. lidt roligt pilleri, en blid massage, eller hele turen." Hun skævede til ham og gjort et lille nik med hovedet imod sin seng. "Jeg kan være blid, vild eller mere kommanderende. Legen i det er det bedste," uddybede hun overfor ham og lod en finger følge hans kæbelinje for at at stryge over hans læber og derefter ned over halsen, ned over hans bryst. Så langt hun kunne komme, før hun selv ville sidde i vejen for mere.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 4, 2021 16:50:19 GMT
Ullers smil blev kun større da hun lænede sig ind til ham og brugte muligheden for at tage mere på hendes bagdel og lyttede til hvad hun havde at sige og en let gys gik igennem ham stryge en finger over ham og tog endnu en tår fra sit glas og satte den på bordet og sagde ”det alt lyder godt og jeg vil bestemt gerne prøve det hele men kan mærke jeg behov for at lege Hasneaner og hans tilfangetaget adelsdatter” og han løftede hende hurtigt over skulderen uden det store besvær hvor han kom fra var de fleste glædespiger også skuespiller eller prøve på at blive en skuespiller så han håbede på hun viste hvad han havde ment med det han sagde og han rejste sig op og gik over til sengen og lagde hende på og sagde bestemt men stadig lege ”er den lille adelsdame klar til hendes nye liv”
|
|
|
Post by Deleted on Feb 6, 2021 19:27:03 GMT
Legen han nævnte var ikke lige en af dem hun havde stiftet bekendtskab med endnu, men hvis de skulle lege, så legede hun gerne, hun lærte vel reglerne hen ad vejen? " Hasneaner og hans tilfangetaget adelsdatter" Gentog hun så, men nåede så heller ikke meget mere, før hun blev løftet op og smidt over på sengen. Det gik meget hurtigt op for hende at hun altså i denne leg var adelsdatter og han havde taget hende til fange, men derfra var der så også flere muligheder for hvad hun kunne gøre. Hun valgte dog at forsøge sig med en og håbe på det bedste, og ellers måtte hun vel rette ind. "Hvilket nye liv? Slip mig fri eller jeg ska..." Lød det fra hende uskyldigt, skrøbeligt og endnu med den sydlandske accent.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 6, 2021 20:37:09 GMT
Uller troede lidt af hun ikke vidste hvad legen var om men da hun kom med de uskyldigt lydene ord blev hans smil kun større og sagde dominerende ”hvad vil du gøre de mænd som skulle beskytte dig fejlede nu er du min” og han gik en tættere på hende og løftede op i hendes kjole og lod fingre løbe over hendes huden fra hendes fod op til hendes bagdel han kunne virkelig godt lide følelsen af hendes hud imod hans egen og det var lidt af en kamp ikke bare åbne sine bukser og bare gå til den med han holdte sig lidt tilbage og sagde ”din hud er så blød tage din kjole af så jeg bedre se hvad jeg har fået fingre i”
|
|
|
Post by Deleted on Feb 6, 2021 21:03:13 GMT
Det virkede heldigvis til at hun havde ramt rigtigt og hun skrev sig bag øret, hvad han havde kaldt legen i tilfælde af der var andre en dag, der ville lege den. "så må jeg.. Kan jeg betale Dem en pris imod min frihed?" spurgte hun igen med den uskyldige stemme, som hun før havde brugt. Hun mærkede den nysgerrige hånd på sin krop og smilede lidt under følelsen, han ville blive en god elsker, det var hun sikker på, men snart efter hun havde tænkt tanken bad han hende smide kjolen, hun besluttede sig dog for at trække legen lidt videre end det. "Sir! Det beder De vel ikke en Nådigfrøken om. Hvad ville min fader ikke sige, når jeg vender hjem?" Hun sendte ham et par uskyldige dådyrøjne, og vendte spændt på hans næste træk.
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Den aura virker lidt i ubalance (s)
Post by Deleted on Feb 4, 2021 11:40:53 GMT
Post by Uller Væringer on Feb 4, 2021 12:21:02 GMT