Uller Væringer
Cbox-navn: Uller
Alder: Enogtyve
Erhverv: Lidt af hvert
Lokation: Levagny
Nationalitet: Aglium
Civilstatus: Alene
Karakterark: Link
|
Post by Uller Væringer on Feb 6, 2021 21:53:09 GMT
Han var lige ved at grine ad hendes svar hun var virkelig god til at spille så en uskyldig frøken hvis de havde været et andet sted ville han nok have troet på hun var faktisk så uskyldigt som hun lod som om hun var og han tog en smule hårdt på hendes ben ikke nok til faktisk gøre ondt men hårdt nok at det skulle give hende en god ide hvor stærk han var og han hev hende lidt tættere på sengekanten og sagde bestemt ”du er hjemme i din nye hjem og hvis du vil gerne forblive i så gode omgivelser skal du tænke mere hvad jeg vil tænke om dig end din far så tag den kjole af før jeg river den af” og han lænede sig en smule over hende og tog på hendes ene bryst dels vis en del af deres leg men også så han kunne få ide hvor god de var og sagde ”jeg er ved at blive vred og du ville ikke kunne lide mig når jeg er vred” han kunne ikke lade være med at sige det efter hun sendt ham det øjne han viste godt det var dumt men han kunne slet ikke lade være med det
|
|
|
Post by Deleted on Feb 12, 2021 5:21:49 GMT
“Åh nej min gode herre. De må ikke blive vred. Tilgiv mig. Jeg gør som De siger nu” lød det fra hende før hun hævede sig lidt op, så hun kunne få åbnet kjolen og langsomt og meget sensuelt trække den af sig, så hun nu kun var i sin underklæder. Der var jo ingen grund til at han skulle have det hele på en gang, heller ikke selvom han noget så gerne ville have styringen. Da kjolen var væk dækkede hun sig, som en del af legen, med sine arme, sådan så det så ud som om hun faktisk var meget genert, skønt hun slet ikke var det. “Og nu Sir? Er De tilfreds?”
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 12, 2021 11:20:52 GMT
Han virkelig nødt at se på hende tage sin kjole af især den måde hun gjorde det på selvom han blev en smule irriteret at hun ikke tog underklæder at så han sagde ”du er godt på vej til at gøre mig tilfreds men stadig et godt stykke vej tilbage” han ville gerne komme videre med deres leg så han tog alt sit tøj af han han var bestemt ikke genert som han gættede på hun spillede som men han var ikke helt sikker på det og sagde ”men hvis du virkelig vil gøre mig rigtig tilfreds tage det sidste af din tøj af så vi kan have lidt sjov sammen”
|
|
|
Post by Deleted on Feb 15, 2021 5:47:09 GMT
Et skævt smil lagde sig på Kalindas læber, som hun denne gang rejste sig helt fra sengen og skævede til ham. “Fint, men du må ikke kigge mens jeg klæder mig af” Det var rent taktik der på bag hendes ord. Selvfølgelig regnede hun med, at han ville kigge når hun smed tøjet, men der var også noget særligt over at blive kigget på i smug. hun havde stået lidt med ryggen til ham, og nu hvor alt tøjet var væk og hun dermed stod nøgen tilbage drejede hun sig om mod ham og så på ham med en sultent skær i øjnene, skønt hun dog prøvede at huske på at være den uskyldige. Stille slentrede hun over til sengen igen med vuggende hofter og satte sig på sengekanten, for at se hvad han nu kunne finde på. Det var trods alt ham der styrede spillet.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 15, 2021 16:26:04 GMT
Han lagde sine arme over kors at hendes ord og sagde bestemt ”jeg kigger på dig tage alt dit tøj af hvis det er hvad jeg vil” og han kiggede ret åbenlyst på hende imens hun tog hendes tøj af han var ikke helt sikker på hun faktisk mente det eller det var en del af deres leg og det var ikke særlig svært at se på ham at han nødt se på hende tage hendes tøj af og han lagde ikke mærke til hendes sultent skær i hendes øjnene han var for koncentrere sig om hendes krop til at ligge mærke til det og da hun satte sig ned på sengekanten gik han over til hende og sagde til hende ”nu bliver du en rigtig kvinde” og lænede sig ind til hende og kyssede hende på munden skubbet hende langsomt ned og begyndte at kærtegne hendes ben med sine hænder
|
|
|
Post by Deleted on Feb 20, 2021 6:16:02 GMT
Kalinda smilede til ham fra sengen og det var nu mere tydeligt, at hun elskede det de havde gang i, hvorfor hun også villigt lod sig rive med. Som hun let blev puffet ned i sengen rykkede hun lidt på sig, så der også kunne blive plads til ham og hendes Ben spredtes en anelse. “Åh Sir vil de virkelig gøre mig til en rigtig kvinde?” Spurgte hun med et glimt i øjet. “Bare sig hvad jeg skal gøre. Jeg vil så gerne være en kvinde” spillede hun med og så afventende på ham. Denne leg var faktisk ganske sjov når det kom til stykket.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 20, 2021 12:25:31 GMT
Det var nok den mest sjov Uller havde haft med at lege denne leg nogle andre som faktisk nok ikke var så naiv og kyssede hende lidt på hendes hals og sagde ”ja jeg vil og du skal bare gøre dit bedste for at vise mig hvor meget du elsker hvad jeg gør med dig” og tog fat i hendes hofter og førte sig ind i hende og begyndte at bevæge sig i en rask tempo han havde taget fat i hendes hofter så han kunne sætte farten op når han fik lyst og sagde ”kan du lide det lille frøken”
|
|
|
Post by Deleted on Feb 20, 2021 21:39:26 GMT
Normalt Kunne Kalinda godt lige en mand der turde tage ved og vise hvem der bestemt, men lige i dag, kunne hun godt mærke at forarbejdet havde været lidt hurtigt og hun derfor ikke helt var klar til ham. Hun bed det dog i sig, og måtte vil bare tage noget lindrende efterfølgende. Der var penge at tjene og det ville hun ikke ødelægge. Der gik da heller ikke længe før kroppen havde vænnet sig til ham og det faktisk blev ganske godt. Hvilket også betød at hun kunne nikke, som han spurgte til om hun kunne lide det. "JA sir" lød det fra hende, før hun kortvarrigt lukkede øjnene for simpelthen at nyde følelsen af ham.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 20, 2021 22:29:44 GMT
”Godt” sagde Uller kort og satte tempoet så han bedst kunne lide og ellers bare koncentreret om den nydelse han fik fra hendes krop han var bestemt glad for han havde valgt hun havde ikke kun et kønt ansigt men var også underholde i deres leg op til det var bestemt ikke sidste gang han ville lære hende bedre at kende og efter et par minutter kom han i hende og lagde sig ved siden af hende han var bestemt ikke færdig han skulle bare have en pause og sagde en smule forpustet og en smule nysgerrig ”er du en skuespiller når du ikke gør hvis jeg må spørge om det Kalli”
|
|
|
Post by Deleted on Feb 20, 2021 22:56:42 GMT
Kalinda nød hvad de havde gang i også nu hvor de var kommet lidt mere rigtig igang og hun lige havde fået styr over tingene. Hun havde dog ikke forventet at han ville være færdig så hurtigt, men tja nogle mænd ønskede vel at få det hurtigt overstået, når ikke der var følelser involveret, så det var ikke noget hun valgte at kommentere på i stedet lænede hun sig op på sine underarme for bedre at kunne kigge på ham, ligeglad med at hun lige nu lå i sengen uden tøj på. Det var alligevel hver dag for hende. Han spørgsmål undrede hende dog lidt, måske fordi hun ikke helt forstod ham. "JEg er hvad du ønsker jeg skal være. Når jeg ikke gør hvad?" Man kunne tydelig høre på stemmeføringen nu at hun var sig selv og ikke en eller anden fiktiv komtesse, der var naiv og uskyldig.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Feb 20, 2021 23:33:07 GMT
Uller kunne godt gøre det længere men han havde bare for at gøre det hurtigt og ikke så meget andet men det kunne de jo gøre senere han kiggede nysgerrigt på hende han var faktisk ligeglad at hun kiggede på ham uden tøj på og hvis han skulle være ærlig over for sig selv ville han fortrække hende uden tøj på og han kunne godt fornemme han havde ikke sagt det rigtig og sagde ”jeg mener når du ikke arbejder som en glædespige er du så en skuespiller eller prøver at blive en” han havde det faktisk ret fin med at tale til den faktiske person som i stedet for den komtesse hun havde spillet tidligere han vidste godt det var en smule mærkeligt at tale med en glædespige men han fandt det rart at gøre en gang imellem og han lagde en arm under hende som en tegn på hun måtte gerne komme tættere på ham
|
|
|
Post by Deleted on Mar 1, 2021 16:51:47 GMT
Kalinda lagde hovedet lidt på skrå og rykkede sig så lidt bedre til rette på sengen, så hendes krop var til tydelig skuen. “Nej, jeg har ingen interesser i at blive skuespiller. Jeg har mit job her og ellers lægger jeg kort” forklarede hun roligt og stolt. Det var hendes lod i livet og hun ønskede det ikke anderledes.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Mar 1, 2021 17:06:17 GMT
Uller nikkede forstående selvom efter hans mening hun nok ville blive en kendt skuespiller meget hurtigt blive en meget kendt skuespiller men det var hendes liv så han havde intet at sige om hendes valg og sagde imens han lagde sig over hende ”måske kunne du vise mig hvad at ligge kort er efter vi er færdige her” og han begyndte at kærtegne hendes ben og kysse på hendes hals
|
|
|
Post by Deleted on Mar 8, 2021 21:35:39 GMT
Han var en ivrig mand kunne hun mærke. Sulten måske endda, men hun lod ham tage og få alt det han ønskede. Det var hendes levebrød og hun så intet forkert i det. Hun var ikke typen der som sådan troede på kærlighed og nu hvor hun havde fundet et godt sted at være, så var der egentlig ikke så meget andet hun manglede. “Jeg kan læse dine kort, når vi er færdige her” foreslog hun så roligt og lod armene stryge over hans ryg, mens hun på ny nød hans kærtegn.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Mar 10, 2021 10:48:09 GMT
Uller havde aldrig lært om kærlighed men kødets lyster havde han lært meget tidligt om de folk han havde vokset op omkring var ikke just de mest diskrete når der var noget de ville have og han var til en hvis grad ligeglad hvad så længe begge sider var med på det og han sagde ”det vil jeg se frem til” han havde ingen rigtig ide hvad hun mente med at læse hans kort men nu ville han koncentrerer sig om hendes krop og kyssede hende på hendes hals
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Den aura virker lidt i ubalance (s)
Post by Uller Væringer on Feb 6, 2021 21:53:09 GMT
Post by Deleted on Feb 12, 2021 5:21:49 GMT