Veronique af Sangy
Cbox-navn: Night
Alder: Treoghalvtreds
Tiltales: Deres Excellence
Erhverv: Grevinde
Hos: Sangy
Lokation: Levagny
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Gift
Med: Pierre af Sangy
Karakterark: LINK
|
Gensyn
Jan 1, 2022 13:40:59 GMT
Post by Veronique af Sangy on Jan 1, 2022 13:40:59 GMT
Veroniques blik hvilede fast på sønnen og hun lod sig ikke just afværge så let, blot fordi han havde andre tanker. “Det er ikke kun Theuderics ansvar at sikre Sangys fortsatte overlevelse,” slog hun fast, uanset om Tómas så var interesseret i det eller ej.
“Jeg anfægter ikke, at det er længe på tide, at han bliver gift og får de første arvinger, men det samme gør sig gældende for dig. Vi har alle set, hvor hurtigt alt kan ændre sig.”
Det stak i hjertet, da hun tænkte på Cédric og en skygge af smerte gled over hendes ansigt i det korteste øjeblik.
|
|
Tómas af Sangy
Cbox-navn: Nala
Alder: Otteogtyve
Tiltales: Nådigherre
Erhverv: Ridder
Civilstatus: Kompliceret
Karakterark: Link
|
Post by Tómas af Sangy on Jan 2, 2022 21:42:51 GMT
"Phff..." Tómas fnøs. Næsen rynkedes og brynene ligeledes, som han tog endnu en god tår af sin whisky og for et øjeblik, sad han blot og betragtede den gyldne væske i glasset foran sig. Var det da ikke nok at alle andre slog ham oveni hovedet? De mørke øjne gled op på Veronique, som hun hentydede til Cédric. Endnu en grimasse blev skåret og lettere irritabelt virrede han på hovedet. Dét dog velvidende om at ingen bar skyld i det henseende. "Det er ikke retfærdigt..." Mumlede han så. "...Jeg...Jeg er træt af at være to'er.." Indrømmede han stille, men dog med en snert af skam i det vage toneleje. "Theuderic af Sangy bliver lensgreve og imens kan jeg sidde og rådne op som sekundant, fremfor at leve for mig selv."
|
|
Veronique af Sangy
Karakterark: LINK
|
Gensyn
Jan 6, 2022 11:48:23 GMT
Post by Veronique af Sangy on Jan 6, 2022 11:48:23 GMT
Veroniques bryn hævede sig lidt, da Tómas endelig talte igen, men ordene huede hende ikke specielt og udtrykket omkring munden blev en anelse stramt. “Hvad er det for noget vås?” svarede hun, men ikke hårdt. Som altid fik den yngste søn lidt mere line og mildhed i tonelejet, men det betød ikke, at han slap afsted med hvad som helst.
“Utaknemmelighed er ikke en klædelig farve på dig, Tómas. Det er ikke mange tredje sønner, der får lov at gå riddervejen og med den har du da om nogen muligheden for at gøre dig dit eget liv, modsat andre i din position,” irettesatte hun, tydeligvis ikke tilfreds. “Hvad er det præcis, du synes, at du mangler, for jeg kan så sandelig ikke se det?”
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Gensyn