Lancelin af Suilleaux
Cbox-navn: Pascal
Alder: Femogfyrre
Tiltales: Deres Excellence
Erhverv: Lensgreve
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Gift
Med: Helene af Suilleaux
Karakterark: Link
|
Post by Lancelin af Suilleaux on May 19, 2021 8:51:16 GMT
Lancelin rejste sig fra sin plads og gik roligt mod den unge Svea med rank ryg, "Men det kræver selvfølgelig også, at De passer Deres studie, frk. Våbensmed," bemærkede han med en tone i alvor, "Som Deres velgører forventer jeg, at De bliver den bedste.."
Lensgrevens blik hvilede i Sveas, som han stoppede op ved hendes side, alt imens at han nonchalant rettede sit skjorteærme, "Hver måned ønsker jeg at høre status på Deres forløb. De vil høre fra mig hver gang det er tid, og så kan De enten give mig besked her eller gennem brev, er det forstået?" Han så sigende på hende uden et eneste træk i mundvigen, tydeligvis vant til at give ordre.
|
|
Svea Købmand
Cbox-navn: Gwen
Alder: Tyve
Tiltales: Madam
Erhverv: Studerende
Hos: Universitetet
Lokation: Levagny
Med: Tristan Købmand
|
Post by Svea Købmand on Jun 5, 2021 16:41:14 GMT
Svea mærkede den alvorlige stemning lægge sig om dem, det var tydeligt at Lancelin forventede meget af hende og hun helt sikkert ville føle sig mere presset den kommende tid. Hun kunne slet ikke fjerne sit blik fra hans, fordi han virkede så stålsat og selvsikker. "Ja Deres Excellence." Sagde hun og så ham i øjnene, inden hun slog blikket ned, lidt skræmt over hvordan han så på hende. "Jeg håber De bliver tilfreds med min udvikling." Sagde hun og løftede blikket, mens hun strøg en lok af sit hår bag sit øre.
|
|
Lancelin af Suilleaux
|
Post by Lancelin af Suilleaux on Jun 15, 2021 8:01:47 GMT
"Mon ikke at De med hårdt arbejde og disciplin udvikler dem hurtigt?" sagde han retorisk idet at han satte sig halvt mod bordkanten og slog armene nonchalant i kors. På en og samme tid troede han på, at hun nok skulle blive til noget, og alligevel var hun så uskyldig og fin, at det kunne sætte sine tvivl. Det var hendes pligt at sørge for sin egen læring.
Lancelin rømmede sig en enkelt gang og skubbede sig fra bordet igen, "Apropos, så burde De vel fortsætte Deres studier nu i stedet for at spilde Deres tid sammen med en som jeg," han smilede vagt, "- mangler De penge til Deres studie, så kom til mig. Ellers kontakter jeg Dem når tiden er inde til status."
Så kaldte han sin tjener til sig og nikkede mod døren, "Robin, hvis De vil være så venlig at følge frk. Våbensmed tilbage." Tjeneren Robin besvarede med et 'ja, Deres Exellence,' og holdte således døren åben for den unge Svea. Lancelin havde bevidst valgt dette, for at Svea ikke skulle fare vild igen på det store palads, som hun tidligere havde givet udtryk for skete for hende.
/Luk?
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Møde med sponsor
Post by Lancelin af Suilleaux on May 19, 2021 8:51:16 GMT