|
Post by Mithras on Apr 1, 2021 8:28:46 GMT
Kære spillere, Jeg har været i drøftelser med Proboards adminstab og jeg bliver desværre nødt til at komme med en ærgerlig nyhed. På grund af deres interne regler, må vi ikke have flere TW eller S tråde. Vi kan ikke overtræde deres ToS og det er blevet opdaget at siden har store mængder meget upassende indhold. Indenfor de næste dage vil jeg derfor begynde at kontakte jer for at vi kan få ryddet ud i diverse tråde. Måske kan noget flyttes til PM eller Discord. I skal ikke gøre noget, før jeg kontakter jer. Jeg håber at vi kan komme igennem det her sammen. Zamoron Elriqor , Aleron Af Varoy , Eirik Våbensmed , Dauphine Marchande, Areen Knivkaster , Actard fra Arge , Gennevote af Falanie , Roxanne Staldpige , Genevieve af Neaune , Aalis Langekniv , Eleanor Sølvlilje , Beau Svalehale , Sébastien af Monteres , Adelaide Af Zorete , Uller Væringer , Ezekiel Abreo , Bernard af Monteres , Isabel Bager
|
|
|
Post by Mithras on Apr 1, 2021 21:11:30 GMT
Hvis man skulle have misset det, er det selvfølgelig aprilsnar. <3 Keep being dirty and sweet. Zamoron Elriqor , Aleron Af Varoy , Eirik Våbensmed , Dauphine Marchande, Areen Knivkaster , Actard fra Arge , Gennevote af Falanie , Roxanne Staldpige , Genevieve af Neaune , Aalis Langekniv , Eleanor Sølvlilje , Beau Svalehale , Sébastien af Monteres , Adelaide Af Zorete , Uller Væringer , Ezekiel Abreo , Bernard af Monteres , Isabel Bager, Arémar Or, Gui Pudser
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
[Aprilsnar] Upassende indhold (dirty, dirty)
Post by Mithras on Apr 1, 2021 8:28:46 GMT
Post by Mithras on Apr 1, 2021 21:11:30 GMT