Lyna Pilefletter
Cbox-navn: Gwen
Alder: Nitten
Tiltales: Frøken
Erhverv: Pilefletter
Lokation: Levagny
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Alene
Karakterark: Link
|
Post by Lyna Pilefletter on Apr 5, 2021 9:18:15 GMT
Da han blev færdig, stønnede Lyna lidt højere for at gøre ham mere tilfreds og hun smilede skævt efter han kyssede hende på munden. "Ja det var det." Sagde hun og løftede derefter sin hånd og åbnede den så han kunne lægge et par mønter i den. "Så er det bare betalingen." Bemærkede hun med et skævt smil, fordi hun tænkte at han nok ville videre nu.
|
|
Uller Væringer
Cbox-navn: Uller
Alder: Enogtyve
Erhverv: Lidt af hvert
Nationalitet: Aglium
|
Post by Uller Væringer on Apr 5, 2021 12:50:03 GMT
Han ville have mere sjov med Pil men han vidste godt at de kunne ikke blive ved at gøre det her så han fandt mønter frem og gav hende dobbelt så meget hun havde sagt hun ville have for deres leg og alle de kys han havde givet hende og sagde ”jeg glemte tælle hvor mange kys her er lidt ekstra og hvis du stadig har mere tid kunne vi forsætte på min kroværelse hvis du ikke har andre ting at gøre” han smilede venligt tilbage til hende
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Apr 5, 2021 14:14:24 GMT
Lyna havde helller ikke holdt styr på hvor mange kys de havde udvekslet. Derfor smilede hun bare bredt, da han gav hende lidt ekstra. "Tak." Sagde hun og smilede skævt. "Jeg må nok se at komme videre, men hvis du har lyst kan jeg komme forbi dit værelse en anden dag." Bemærkede hun og løftede sine øjenbryn en smule spørgende.
|
|
Uller Væringer
Cbox-navn: Uller
Alder: Enogtyve
Erhverv: Lidt af hvert
Nationalitet: Aglium
|
Post by Uller Væringer on Apr 5, 2021 22:19:26 GMT
”det ville jeg bestemt ikke sige nej Pil mit værelse er på den fede kat” sagde han en smule skuffet han ville gerne have mere sjov med hende men hvis hun havde andet hun skulle gøre så måtte han vendte til hun havde mere tid så de kunne have mere sjov sammen og han satte hende ned på jorden igen og sagde ”så jeg håber du vil komme og besøge mig
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Apr 8, 2021 17:24:06 GMT
"Det vil jeg helt sikkert." Sagde hun med et skævt smil. Derefter gav hun ham et hurtigt kys på kinden, inden hun så ham flygtigt i øjnene. "Vi ses." Sagde hun og gik derefter et par skridt til siden for at komme fri fra ham, inden hun smuttede ned ad gaden og forsvandt rundt om et hjørne.
Forlader tråd.
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Lange fingre [S]
Post by Lyna Pilefletter on Apr 5, 2021 9:18:15 GMT