Lyna Pilefletter
Cbox-navn: Gwen
Alder: Nitten
Tiltales: Frøken
Erhverv: Pilefletter
Lokation: Levagny
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Alene
Karakterark: Link
|
Post by Lyna Pilefletter on Mar 7, 2021 16:44:45 GMT
Åben tråd Lyna havde ikke tjent nok på at sælge kurve til sidste marked og derfor var hun nu ude og prøve at se om hun kunne nuppe nogens pose med penge. Hun havde formeåt at få fat i en, men desværre var hun også blevet opdaget og var nu løbet fra havnen i ind i slumkvarteret i et forsøg på at ryste et par vagter af sig. Heldigvis var hun hurtigt på fødderne og vagterne var for tunge med deres rustninger. Hun var dog et øjeblik for fokuseret på at slippe væk, at hun helt glemte at se fremad og da hun pludselig stødte ind i nogen, endte hun med at falde ned på jorden. "Av!" Sagde hun og kom på benene, mens hun skyndte sig at læne sig ind mod muren på det nærmeste hus, for at gemme sig hvis vagterne stadig var efter hende. Derefter satte hun sin finger foran sine læber for at indikere, at det var vigtigt at være stille, så de ikke tiltrak opmærksomhed. Personen ville nok alligevel ikke have lyst til at blive taget sammen med hende, det kunne ende med at se forkert ud.
|
|
Uller Væringer
Cbox-navn: Uller
Alder: Enogtyve
Erhverv: Lidt af hvert
Nationalitet: Aglium
|
Post by Uller Væringer on Mar 7, 2021 17:23:10 GMT
Uller havde for et par timer siden han havde færdiggjort et job og han havde en del penge til at have sjov med så nu gik han rundt i slummen imens han tænke hvad han nu skulle gøre og så han var så væk i hans tanker at han lagde ikke mærke til en kvinde der løb imod ham og løb ind i ham og sagde ”av!” og at ren refleks tjekket om han havde stadig sin pung før han lagde til hun gjorde tegn til at være stille men før han kunne reagere på det kom en gruppe vagter og de havde set ham kigge efter sin pung og han sagde ”en kvinde tog min pung og løb i den retning” og pegede i den modsatte retning hvor hun havde gemt sig og vagterne satte i løb den retning han pegede uden at kigge nærmere efter ham
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Mar 8, 2021 9:03:38 GMT
Lyna så på manden, mens hun gemte sig og betragtede vagterne løbe væk. Det var ved at være mørkt, så egentlig skulle hun snart se at komme hjem, men denne mand virkede som lidt af en dum type, så måske kunne hun udnytte ham til et eller andet. "Tak for hjælpen." Sagde hun til ham. "Jeg var bange for at de ville finde mig og anklage mig for noget jeg ikke har gjort." Sagde hun og tørrede sine øjne, mens en tåre trillede ned ad hendes kind.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Mar 8, 2021 14:11:26 GMT
Uller vidste han ikke var den smarte person men han tvivlede på hun var så uskyldig som hun lod som om hun var så han sagde ”og hvad ville være det de give dig skylden for” han var faktisk lidt ligeglad hvad hun havde gjort eller fik skylden for det havde intet med ham at gøre og han tog en mere omhyggelige kig på kvinden hun havde ikke så en dårlig udseende så han overvejede lidt af hun kunne måske kunne han få lidt sjov ud af denne kvinde og lagde sine arme over kors og sagde ”navnet er Uller og dit er”
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Mar 9, 2021 15:40:29 GMT
"At stjæle." Sagde hun og sukkede dybt, mens hun smilede en anelse. "Og jeg må indrømme, at jeg af og til gør det, fordi jeg ikke har meget at leve for og fordi min mand er gået bort." Forklarede hun. "Men ikke denne gang nej." Sagde hun og sukkede dybt. "Mit navn er Pil, Uller er da et flot navn." Bemærkede hun og smilede en anelse til ham.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Mar 12, 2021 18:38:41 GMT
Uller smilede tilbage til hende han var ikke så sikker på hvor meget af det hun sagde var faktisk sand eller ej men hun havde ikke prøvet at stjæle fra ham så han var ligeglad om det for nu men han kunne ikke sidste gang nogen sagde hans navn var flot han var ikke helt sikker på hvordan han skulle tage det så han sagde en smule nysgerrig ”er der ikke andet du kan gøre for at tjene penge end at stjæle”
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Mar 12, 2021 19:15:13 GMT
"Jo, jeg kysser også med mænd og sælger pileflet." Sagde hun. "Vil du da gerne have et kys? Det koster kun en skilling." Sagde hun og gik tættere på ham, med et skævt smil.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Mar 12, 2021 20:07:35 GMT
”Kun kys ikke noget mere sjovt” sagde han nysgerrig og smilede tilbage til hende det ret nem med den måde han smilede til hende hvad han havde ment og han gik tættere på hende så de næsten rørte hinanden og så ned på hende og sagde i en flirte tone ”men jeg vil ikke sige nej tak til en kys for sådan en smuk kvinde som dig Pil”
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Mar 12, 2021 20:44:11 GMT
Lyna smilede skævt over hans ord. "Måske." Sagde hun. Det kom an på så meget, hun ville først se om han rent faktisk betalte efter kysset eller om han var en af de der, der bare troede han kunne få alting gratis. "Nej vel? Jeg er også svær at holde fingrene fra." Bemærkede hun og gik lidt tættere på ham, mens hun tog fat i hans skjorte krave og hev ham lidt ned mod sig.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Mar 12, 2021 21:41:26 GMT
Uller var ved at hive en skilling da hun hev ham ned i hendes øjenhøjde og han kunne ikke lade være og kyssede hende dybt på hendes mund og han lagde en hånd på hendes bagdel af ren vane og mærkede efter hvor god den var og efter et øjeblik hev han sig fra hende og gav slip på hendes bagdel og sagde ”ja det har du ret i så var meget skylder jeg dig for det” og han tog hendes ene hånd og puttede skillingen i hendes hånd han havde oplevet hvordan det var at blive lovet en betaling for et job så han gjorde sit bedste for at betale for et job udført
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Mar 13, 2021 12:05:38 GMT
Lyna smilede glad da han lagde skillingen i hendes hånd og hun puttede den ned i sin taske, inden hun vendte blikket mod ham. "Tak. De er vist en velhavende mand." Sagde hun, hvilket gjorde hendes interesse større. "De kan få mere hvis De vil." Bemærkede hun og stillede sig tæt op ad ham, mens hun så op i hans øjne. "Jeg kan give dig alt hvad De har lyst til, så længe De kan betale for det." Bemærkede hun og smilede sødt til ham, mens hun så ham i øjnene.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Mar 13, 2021 12:52:17 GMT
Uller var ikke sikker på han ville kalde ham selv en velhavende mand nogle gange havde han flere penge end de fleste borgere men det var ikke altid han havde så mange penge men han havde en del lige nu så han lagde begge sine hænder på hendes bagdel igen og løftede hende op så hun var i hans øjenhøjde og sagde ”og jeg har lyst til en del så hvad er dine priser og gør vi det her eller hos dig” og han smilede tilbage til hende han var ret nysgerrig hvad hendes priser var
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Mar 13, 2021 13:36:00 GMT
Lyna lagde benene om ham og smilede en anelse, mens hun bøjede ryggen, så hendes barm virkede større og tiltalende. "3 skillinger for at knalde mig og 2 for at jeg tager dig i munden og hvis du har en specielt ting du vil, så koster det 4 skillinger." Sagde hun og slog med håret, så det landede omme bag på hendes ryg. "Vi kan gøre det her, inde i gyden hvor jeg gemte mig, der kommer aldrig nogen." Sagde hun med et skævt smil.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Mar 13, 2021 14:01:04 GMT
Uller smil blev kun større at høre hendes priser de var meget gode efter hans mening så han sagde imens han gik ind i gyden ”jeg tror jeg vil først hvor god du er til at bruge din mund og lad os se hvor det går efter det” stoppede et godt stykke inde i gyden hvor han følte der var mindst chance for nogle ville opdage dem han ville nok have fortrak at gøre det i en seng men hvis hun viste sig at være virkelig sjovt at være sammen med kunne han bare tage hende til hendes sted eller kro værelse
|
|
Lyna Pilefletter
|
Post by Lyna Pilefletter on Mar 14, 2021 13:32:34 GMT
Lyna gjorde egentlig ikke dette særlig ofte, men lige denne måned havde hun virkelig brug for nogle flere penge. Derfor fandt hun fast grund under fødderne, da de kom ind i gyden og hun satte sig ned på knæ foran ham. Derefter kiggede hun op og smilede til ham, mens hun begyndte at åbne hans bukser, blot for at tage ham mellem sine læber. Hun var hverken god eller dårlig til det, men hun havde dog været sammen med nok mænd til at vide hvad man ikke skulle gøre. "Føles det godt?" Spurgte hun inden hun forsatte, mens hun så op på ham, for at se om han ville stoppe hende eller have hun skulle blive ved.
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Lange fingre [S]
Post by Lyna Pilefletter on Mar 7, 2021 16:44:45 GMT