|
Post by Deleted on Feb 15, 2021 14:19:15 GMT
Lanval af Suilleauxregnen silede ned udenfor vinduerne og Delphine sad i en vindueskarm og sukkede dybt. Hun ville ude! Ville på eventyr! Ville ALT andet end at brodere. Det var kedsommeligt i længden og hun savnede spænding. Hun savnede at der skete noget uventet, noget der ikke bare kunne sættes i skema og blev til et af hverdagens gøremål. måske hun kunne liste sig op på loftet og se om der var noget spændende der? Eller måske hun kunne udforske nogle af de mange korridorer som hun ikke kiggede på så tit, men hun vidste også at de alle holdt øje med hende, fordi hun nok var blevet lige livlig nok sidst de havde skullet brodere. Hun sukkede på ny og så opgivende ud i regnen. Hvem der bare var ridder.
|
|
Lanval af Suilleaux
Cbox-navn: Gwen
Alder: Atten
Tiltales: Herre
Lokation: Landevejene
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Alene
Karakterark: Link
|
Post by Lanval af Suilleaux on Feb 17, 2021 18:51:56 GMT
Lanval bankede på sin søsters værelses dør og åbnede derefter. "Delphine?" Spurgte han. "Det er mig, jeg er kommet forbi for at høre hvordan det gik." Sagde han med et skævt smil, hvorefter han gik indenfor.
|
|
|
Post by Deleted on Feb 18, 2021 7:18:33 GMT
Delphine skævede imod døren, da nogen bankede på. Hun skulle lige til at råbe at hun ikke havde tid, da hun genkendte sin broders stemme og skyndte sig ned ad karmen og fik rettet lidt på sit tøj, lige tidsnok til at han lukkede døren efter sig. "Lanval!" lød det glædeligt fra hende og hun skyndte sig hen og gav ham et hurtigt kram. "Det går... Det går vel meget godt." endte hun med at sige. Hun kunne ikke rigtig stå der og fortælle at hun kedede sig og hellere ville opleve spænding.
|
|
Lanval af Suilleaux
|
Post by Lanval af Suilleaux on Feb 25, 2021 13:03:15 GMT
Lanval lagde armene om sin lillesøster og løftede hende op og gav hende en svingom. "Godt." Sagde han da han satte hende ned igen. "Fortæl mig så lidt om hvad i går og laver." Bemærkede han. Derefter gik han hen og slog sig ned på hendes seng, glad for at have et øjeblik hvor han kunne hvile sig en anelse.
|
|
|
Post by Deleted on Mar 1, 2021 16:45:32 GMT
Hvad de lavede? Han kunne lige så godt spørge til hvordan græsser groede. Det ville være mindst lige så spændende, men hun bed det i sig og smilede i stedet. “Vi brodere og spiller instrumenter. Jeg er blev ret god til klaver. Vi synger også og drikker te” remsede hun op og kedede sig lidt over det. Det var ikke videre sindsoprivende.
|
|
Lanval af Suilleaux
|
Post by Lanval af Suilleaux on Mar 4, 2021 10:45:40 GMT
"Det lyder som om, at det er en god skole." Sagde han med et skævt smil. "Jeg faldt af hesten en dag og slog mig ret så voldsomt, men jeg har heldigvis fået det bedre nu, med hjælp af de dygtige helbredere her på paladset." Fortalte han. Det havde taget noget tid, men han var dog endt ud med at møde op foran sin ridder Bartholomeus af Charenoy og fortælle ham at han godt kunne forsætte sine væbnerpligter igen - også selvom han følte sig vanvittigt ydmyget.
|
|
|
Post by Deleted on Mar 8, 2021 21:27:15 GMT
Hun havde lyst til at fnyse, men det hørte sig ikke til hos en frøken, så det endte med kun en lille utilfreds grimasse. Hun mente at skolen var kedelig! Jo det var da fint at være her, men hun savnede virkelig spænding! Hun sukkede lidt men lyste så op da hendes bror fortalte, hvad han selv havde oplevet. “Er det rigtigt. Wauw. Hvis bare det var mig” ønskede hun sig og slog omgående blikket ned, den slags passede sig jo ikke for en nådigfrøken. Hvilket virkelig var uretfærdigt.
|
|
Lanval af Suilleaux
|
Post by Lanval af Suilleaux on Mar 9, 2021 15:32:08 GMT
"Vil du gerne falde af hesten?" Sagde han og kom til at grine afdæmpet af hende. "Det kan altså være ganske farligt Delphine. Det ved du da også godt." Bemærkede han og rystede på hovedet af hende. "Og der er da intet der forhindrer dig i at gå ned og ride på en af hestene, så længe du ikke tager ud i byen, så går det vel nok." Bemærkede han. En nådigfrøken skulle da også kunne ride, ellers ville hun da have svært ved at komme rundt i verden, når hun ikke var i en vogn.
|
|
|
Post by Deleted on Mar 22, 2021 16:30:53 GMT
Delphine grinede af broderens "dumme spørgsmål". "Nej Lanval. selvfølgelig vil jeg ikke det. Eller jo måske ville jeg gerne, bare det ikke gør ondt." Konkluderede hun og sad lidt og overvejede, hvilke eventyr hun kunne være på, hvor hun ville kunne have mulighed for at falde af hesten. "Men det kræver jo lidt mere fart på hesten tænker jeg." Konkluderede hun så og sendte ham et sødt varmt smil. Men skulle hun ud og ride, så ville hun altså også gøre det ordentligt. Hun gad ikke en kedelig skovtur på hesteryg. Fandtes der noget mere kedeligt?
|
|
Lanval af Suilleaux
|
Post by Lanval af Suilleaux on Mar 23, 2021 13:50:38 GMT
Lanval løftede øjenbrynene lidt over hendes ord og nikkede derefter langsomt, mens han overvejede hvad han skulle sige til sin søster der ikke ville ride. "Det har du muligvis ret i." Sagde han. "Hvad vil du så lave, hvis du ikke vil ride?" Spurgte han og rejste sig op, mens han begyndte at gå lidt rundt og overvejede hvad de skulle snakke om.
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Hey Brother
Post by Deleted on Feb 15, 2021 14:19:15 GMT
Post by Lanval af Suilleaux on Feb 17, 2021 18:51:56 GMT