Amélie af Dison
Cbox-navn: Nala
Alder: Atten
Tiltales: Nådigfrøken
Lokation: Levagny
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Alene
Karakterark: Link
|
Post by Amélie af Dison on Dec 16, 2021 11:58:24 GMT
Den mørkhårede komtesse havde netop håbet at Simmonete ville dele sine hemmeligheder med hende. Trods alt, havde hun ikke rigtig andre veninder at dele den slags fortroligheder med…Eller snak af den type for den sags skyld. Minen faldt således i lidt mere alvorlige folder og tænksomt, rynkede hun panden en smule, som armene foldede sig lidt utrygt over kors over brystet. Måske havde det alligevel været for vovet at spørge om? Måske havde hun forlangt for meget?
Hun skar en lille grimasse ved venindens ord. ”Jeg ved ikke om det er en god idé…Tænk sig, om nogen skulle få nys derom.” Kom det lettere forfærdet fra komtessen. ”De…Desuden tvivler jeg på at jeg ville bryde mig om at være tæt med nogen jeg ikke…Kender bedre end som så. Du ved, hvordan jeg holder af trygge rammer, Sim…”
|
|
Simmonete af Vigny
Cbox-navn: Buskelusker
Alder: Seksten
Tiltales: Nådigfrue
Civilstatus: Gift
Med: Caspian af Vigny
|
Post by Simmonete af Vigny on Dec 30, 2021 21:35:56 GMT
Simmonete himlede lidt med øjnene af veninden. "Selvfølgelig er det en god ide." Svarede hun og rystede lidt på hovedet, inden hun lænede sig lidt ned mod Amélie. "Jeg kender der perfekte sted. Ingen har set noget, ingen har hørt noget." Sagde hun dæmpet, som hun forsøgte at sælge sin ide. "Jeg tager dig med, når vi kommer tilbage til Levagny." Konkluderede hun så, "Visse ting kan ikke forklares. Men skal opleves."
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Spidsen af en teske [Åben!!]
Cbox-navn: Nala
Alder: Atten
Tiltales: Nådigfrøken
Civilstatus: Alene
Post by Amélie af Dison on Dec 16, 2021 11:58:24 GMT
Cbox-navn: Buskelusker