Laudine af Morgis
Cbox-navn: Night
Alder: Enogtyve
Tiltales: Nådigfrøken
Erhverv: Komtesse
Lokation: Levagny
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Alene
Karakterark: LINK
|
Post by Laudine af Morgis on May 21, 2022 21:29:44 GMT
Laudine kom til at smile lidt over hans spørgsmål. "Jeg kan dårligt svaret andet end ja, kan jeg?" svarede hun med en lille funklen i blikket, der ærligt klædte hendes sygdomshærgede træk. Der var dog også varme i det, før det gled ud over den smukke udsigt. En eftertænksom mine strøg over hendes ansigt.
"Det gør jeg naturligvis. Men sandt at sige, så nyder jeg også at være væk fra Levagny og den ro, der er her. Jeg har tilbragt størstedelen af mit liv i lenet, trods alt. Det føles mere hjemligt."
|
|
Hugubert af Morgis
Cbox-navn: Gwen
Alder: Niogtredive
Tiltales: Nådigherre
Erhverv: Ridder
Hos: Morgis
Civilstatus: Enkemand
|
Post by Hugubert af Morgis on May 25, 2022 18:18:42 GMT
Hugubert nikkede og smilede en anelse over hendes svar, det var selvfølgelig rigtig nok at de færreste ville sige at de ikke savnede deres familie, men alligevel tænkte han det var høfligt at spørge. "Det er jeg glad for at du synes." Sagde han og lagde flygtig sin hånd ovenpå hendes. "Du og din familie, vil altid være velkomne." Bemærkede han. Derefter trak han hånden til sig. "Lad os gå tilbage igen, helbrederen sagde, kun en kort gåtur." Bemærkede han.
|
|
Laudine af Morgis
|
Post by Laudine af Morgis on May 26, 2022 18:48:59 GMT
Laudines hjerte slog lidt hårdere, da han lagde hånden over hendes og pludselig var hun meget bevidst om det. Kinderne føltes lidt varmere, selvom de ellers var blege efter sygdommen og måske var det meget godt, at han sagde, hvad han gjorde.
"Ja. Naturligvis," svarede hun. "Vi må hellere lytte til ham. Så du ikke behøver at blive væk fra noget for min skyld."
|
|
Hugubert af Morgis
Cbox-navn: Gwen
Alder: Niogtredive
Tiltales: Nådigherre
Erhverv: Ridder
Hos: Morgis
Civilstatus: Enkemand
|
Post by Hugubert af Morgis on Jun 1, 2022 16:17:28 GMT
Hugubert havde travlt, men han havde altid tid til hende. Efter han havde mistet sin hustru, havde han fundet ud af at der var andre ting i livet end arbejde. Derfor rejste han sig og tilbød hende sin arm. "Lad os gå tilbage." Bemærkede han med et smil. På denne måde, var han sikker på hun ikke ville blive syg igen. Derefter førte han hende tilbage til slottet og sørgede for at tjenestepigerne lavede en kop te til hende, som blev sendt op til hendes værelse.
Afsluttet.
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Tegn på bedring
Post by Laudine af Morgis on May 21, 2022 21:29:44 GMT