Uller Væringer
Cbox-navn: Uller
Alder: Enogtyve
Erhverv: Lidt af hvert
Lokation: Levagny
Nationalitet: Aglium
Civilstatus: Alene
Karakterark: Link
|
Post by Uller Væringer on Jul 7, 2022 19:00:05 GMT
”ja det har jeg men Jeg følger ikke efter dem jeg er bare tilfældigvis i nærheden af dem og det vil ske til de kommer tilbage til Levagny eller jeg dør” sagde Uller bestemt det var ligemeget hvor om hun beskytte sig selv eller ej han havde blevet hyret til at beskytte hende og det ville han gøre til jobbet var over og i hans hoved var der intet ude om det lige meget hvor meget hun bryder sig om det
|
|
Sarah Merchande
Cbox-navn: Mithras
Alder: Nitten
Erhverv: Studerende
Hos: Universitetet
Nationalitet: Falanist
|
Post by Sarah Merchande on Jul 9, 2022 14:58:54 GMT
Sarah fnøs let. "Vi får se," konstaterede hun. "Jeg vil drøfte med min lærermester om De er forstyrrende og hvis han mener som jeg, så kan de enten stoppe med at agere skygge eller jeg kan fortælle min fader at de har indrømmet det hele og ikke bør få en eneste mønt." Hun hævede begge bryn sigende, inden hun begyndte at gå sin vej, væk fra lejrpladsen. Hun håbede at Robion af Suilleaux var enig med hende.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 9, 2022 20:37:45 GMT
”mit job er at beskytte dig så hvis de ikke gør noget dumt vil jeg ikke gå i vejen jeg er en Væringer efter alt jeg vil gøre mit bedste for at fuldføre jobbet jeg har taget det er ligemeget om jeg bliver betalt eller ej jeg har taget en ed” sagde han roligt imens han rejste sig og holdt en afstand til hende så det ikke lignede at han fulgte efter hende men tæt nok på hvis der skulle ske noget kunne han komme til hendes hjælp selvom han forventede det skulle blive nødvendigt
|
|
Sarah Merchande
Alder: Nitten
Erhverv: Studerende
Hos: Universitetet
Nationalitet: Falanist
|
Post by Sarah Merchande on Jul 10, 2022 17:40:39 GMT
Sarahs ene øje klemte sig let sammen, da han rejste sig. "De følger simpelthen ikke efter mig nu, soldat. Så svarer jeg ikke for følgerne."
En ting var på rejsen, men lige nu havde de slået lejr og hun skulle ved Mithras' skæg ikke have en skygge med sig her.
|
|
Uller Væringer
|
Post by Uller Væringer on Jul 10, 2022 18:43:39 GMT
”så vel frøken må jeg rejse mig op så jeg kan gå til min soveplads så jeg kan få noget søvn” han gjorde sit bedste på at lyde sarkastisk eftersom hun vidste han ville være omkring hende så måtte han jo finde ud af hvor langt han kunne skubbe hende før hun fik nok af ham så han drejede sig om gik over til den plads til at sove og begyndte at gøre sig klar til at sove han havde på fornemmelsen af han skulle have bedt mere i betaling for denne job
//out
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
På landevejen
Post by Uller Væringer on Jul 7, 2022 19:00:05 GMT