Bénjamin af Bonville
Cbox-navn: Amarantha
Alder: Atten
Erhverv: Ridder
Lokation: Levagny
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Gift
Med: Jacquetta af Bonville
Karakterark: LINK
|
Post by Bénjamin af Bonville on Feb 7, 2022 18:47:24 GMT
Benjamin så mildest talt overrasket ud, og han lagde overhovedet ikke skjul på det. De mørke øjne spejlede sig i hendes blik som ordene forlod hendes læber. Han havde næsten forventet at hun havde trukket sig længere op under tæppet og lavt hvisket at han bare skulle gå.
Men hvis han blot gjorde det langsommere? Benjamin nikkede, det kunne han vel formå. “Okay.” svarede han endeligt. “Skal jeg tage min tunika af igen?”
|
|
Jacquetta af Bonville
Cbox-navn: Mithras
Alder: Toogtyve
Tiltales: Nådigfrue
Med: Benjamin af Bonville
Karakterark: Link
|
Post by Jacquetta af Bonville on Feb 7, 2022 18:48:09 GMT
Jacquetta knugede tæppet og rømmede sig. Hun var ikke dér, men hun ledte efter en vej ud, hvor han ikke blev vred eller følte sig afvist. Hun slog blikket ned og rynkede panden svagt.
"Jeg har det lidt skidt," mumlede hun lavt. "Jeg tror det er fordi jeg ikke har fået spist. Kan vi prøve igen i morgen?" Store, lyse øjne mødte hans og hun så troskyldig ud. Hun ville også gerne - men ikke lige nu.
|
|
Bénjamin af Bonville
|
Post by Bénjamin af Bonville on Feb 7, 2022 18:48:53 GMT
Det var nok gået hans næse forbi at det ikke var nu. Men han rankede sig en smule og nikkede let. Naturligvis skulle det ikke gå hurtigere frem end det gjorde nu. “Naturligvis” Han smilte let og rakte sin hånd frem på sengen, i en invitation til at hun kunne lægge sin mod hans.
“Jeg vil få noget mad sendt op til dig”
|
|
Jacquetta af Bonville
Cbox-navn: Mithras
Alder: Toogtyve
Tiltales: Nådigfrue
Med: Benjamin af Bonville
Karakterark: Link
|
Post by Jacquetta af Bonville on Feb 7, 2022 18:55:57 GMT
Jacquetta så taknemmelig på Benjamin og sank lidt ned i sengen igen med en lille lyd af træthed. Selvom de begge havde lagt op til, at der ville blive tid til at se hinanden igen, så tog de fejl. Ugen i Bonville var hurtigt ovre og der var mennesker omkring dem hele tiden. Derfor tog de afsked ved vognen, der skulle køre Jacquetta tilbage, uden at de havde rørt hinanden på den måde igen. Det var nok for det bedste. Nu kunne de vente til brylluppet. Jacquetta var på en måde lettet. Lukket
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Vi er en helhed (S)
Post by Bénjamin af Bonville on Feb 7, 2022 18:47:24 GMT