Lancelin af Suilleaux
Cbox-navn: Pascal
Alder: Femogfyrre
Tiltales: Deres Excellence
Erhverv: Lensgreve
Nationalitet: Falanist
Civilstatus: Gift
Med: Helene af Suilleaux
Karakterark: Link
|
Post by Lancelin af Suilleaux on Oct 3, 2021 17:58:16 GMT
Lyden af Helene, der satte sig op i sengen, fik den ellers så stolte lensgreve til at vende sig mere om mod hende. Han var udmattet efter flere dages ridt til lenet, en middag med store forhandlinger og nu en situation, hvor han var nødt til at befinde sig i samme gemak med en hustru, der tydeligvis hadede ham mere end nogensinde. Lancelin så sigende på sin hustru, som hun nærmest forbandede hans tilstedeværelse.
Hans kæbe spændtes yderligere og taget i puden strammedes. Den ellers så stærke og kontrollerede lensgreve var ellers kendt for ikke at have en svaghed. Men hun prikkede til ham, provokerede ham. Og inderst inde havde han mere end lyst til at fortælle hende, at hun kunne takke sig selv for dette. Hun var svag for hende.
“Så må jeg få dig til at ændre mening..” hans stemme var alvorlig, som han lavmælt kom til en erkendelse. En rynke havde dannet sig i lensgrevens pande. “Jeg har lovet dig, at jeg ikke vil tvinge mig på dig. Men jeg vil tvinge dig til at følge mine ordre i mit forsøg på, at få dig til at se på mig som ved vores bryllupsnat. Vent og se..”
Deres blikke hvilede sig i hinanden for en kort stund. Lancelin vendte sig om mod divanen igen og lagde puden på plads. Så tog han tæppet, der hang på dens kant, og med et kast slog han tæppet ud for sig. Musklerne i hans ryg blev tydelige.
“Læg dig til at sove, Helene.” kommanderede han tørt, som han satte sig på divaen og gjorde klar til selv at gøre forsøget med søvn, “Med Deres fars intentioner får vi en lang dag.”
|
|
Helene af Suilleaux
Cbox-navn: Mithras
Alder: Nitten
Erhverv: Lensgrevinde
Med: Lancelin af Suilleaux
|
Post by Helene af Suilleaux on Oct 3, 2021 18:43:24 GMT
Helene stirrede over på Lancelin. Han ville ikke tvinge hende, men han ville tvinge hende. Hun blev rundtosset over det, men sank opgivende ned at ligge i sengen igen. "Jeg kommer aldrig til at se på dig på samme måde," mumlede hun. "Uskyldig og idiotisk." Hun snøftede ind en enkelt gang, men blev så tavs. Der gik lang, lang tid før hun faldt i en urolig søvn. Lukket
|
|
Shoutbox
Om siden
Om Falanie
Snart vil du blive medskaber af LM. Når du er færdig med den obligatoriske læsning, kan du begynde at skabe din karakter.
Du får direkte adgang til vores chat, så snart du registrerer dig, men hvis du vil hilse på, kan du se den inden da lige her (link) Vi er dog efterhånden mere aktive på Discord, hvor du også er meget velkommen til at hoppe ind, før du har registreret dig!
Discord (link)
Vores spil er fokuseret på hovedstaden Levagny. Her uddannes unge adelige til fremtiden som riddere, adelsfruer, magiudøvere og gejstlige og borgerne passer hverdagen i den store by. Der kan også spilles ude i lenerne, hvor lensherrerne råder, kæmper imod røverbander eller plotter deres egne intriger for at få mere magt. Mulighederne er mange i Falanie.
Taut: For at lave sidens oprindelige design
Night: For at skrive tekster og være historieklog
Lillith: For lån af tekster fra Tortall6th
Amarantha og KemikalieX: For at hjælpe med al driften af LM, så vi holder os rullende.
Zofrost, Gwen, Iso, Dalhoff, Alaric og Buske for at skrive tekster
Guest for at være her og bidrage med dig ♥
Familieterapi
Cbox-navn: Pascal
Alder: Femogfyrre
Erhverv: Lensgreve
Med: Helene af Suilleaux
Post by Lancelin af Suilleaux on Oct 3, 2021 17:58:16 GMT